Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 8 januari 2012 11:06

Jag bor i en trea. Den lägenheten är nyrenoverad så den stortrivs jag i!

I hallen har vi en stor klädkammare som jag har som mål att inte ha som ett slags "förråd" utan det ska mer kännas som ett extrarum. Det går sakta men säkert framåt, men ibland backar vi då saker som ska upp på vinden lätt hamnar där. Vardagsrummet är jättefint och stort och i vårat hem går det mesta i temat svart. Förutom gardiner. Personligen så tycker jag att vårat hem skulle behöva en liten färgklick men tids nog så kommer det. Måste bara få lite ideer först. Samma sak så är det dåligt med blommor. Nu när all julpynt försvann så blev det himla tomt i fönstren, inte en enda blomma och det ser så tråkigt ut!

Någon gång blir man nog nöjd över sitt hem, eller blir man någonsin "klar" med att inreda sitt hem?  

 



 


  Ja,  bilderna kanske inte behöver en närmare beskrivning om vad det är. Det syns nog   

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards