Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 12 januari 2012 15:59

Har idag fått besök av Cia och Leo på fm, vi fikade och babblade på om allt och ingenting medans barnen lekte. Vid lunch så gick jag bort till Linnea och Thomas och hälsade på. Fick träffa deras lilla Alice som snart är 2 veckor gammal. Hon var en riktigt liten sötnos! Hon var på så himla gott humör hela tiden och efter att ha sovit ordentligt första timmen vi var där så öppnade hon upp sina ögon ordentligt och tittade sig omkring. 

Det var mysigt att hålla henne, man glömmer så fort över hur små de är!

Emma pekade och tittade lite men hade inte annars så mycket intresse för det lilla livet  

Hon var mest intresserad av kakorna som det bjöds på. Hon är ett litet kakmonster precis som sin pappa, 3 mariekex och en bärkaka fick hon i sig! Mer ville hon ha men vi fick plocka undan! 



Ja, nu vill man så gärna ha ett barn till. Är självklart glad över att jag har Emma osv men vill jätte gärna ha tätt mellan barnen!

Jag får väl sluta tänka på det så kommer det när det kommer!

  

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards