Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 28 januari 2012 21:36

Då har dagen kommit då Emma inte längre räknas i månader utan nu i år! Det här året som har varit har gått så fort så fort. Min lilla flicka har blivit så stor, grattis gumman!


 


Här hade vi precis kommit hem från BB. 



       


 


Emma 11 mån.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Idag så började dagen med att vi sjöng för Emma, lät nog inte allt för vackert men fyller man så gör man! Sen på fm åkte vi iväg och hämtade smörgåstårta från Sultans. Vid lunch kom mamma på besök och hon hade köpt ett jättefint set kläder med lilla My på  


På em kom Håkans familj och hälsade på. Emma fick så fina presenter! 2 pussel, Nalle Puh gosedjur, ett guldhalsband med en ängel på och lite annat fint  


Av mig och Håkan fick hon bord och stolar.


    Här är en del utav presenterna, lägger ut en bild senare när jag samlat ihop allt! 


Smörgåstårtan var ruggigt god!


Natti natti!













Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards