Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 19 januari 2012 19:09

Idag kom vi igång tidigt för en gångs skull! Cia och Leo var hos oss redan strax efter 8 och då kan man ju inte skrota runt i morgonrock och rufsigt hår! Vi gick därefter till öppna förskolan på Sandbäcken, var lite folk idag och det var skönt. Var på tok för mkt igår. 

Men idag var det riktigt kul på babysången, Emmna lyste verkligen upp! Så härligt att se! Hon tjät av glädje, klappade händerna, gungade i takt och skrattade. Det är lycka att se sitt barn stråla av lycka!  


Efter öf så gick vi hem till mig igen och matade kidsen och bytte blöja, Sedan gav vi oss iväg till Moonkids för att hämta ut kläderna som jag fick efter att Emma fotograferades  

Letade efter kläderna på nätet men de har tagit bort dem från hemsidan.

Därefter blev det en sväng ner på stan där vi gick in i den här nya butiken, For kids. Billiga kläderna, halvsnygga, helt ok!

Vi gick på Åhlens där de har rea och sedan halva priset på det! Skitbra ju!

Så jag hittade en baddräkt till Emma för 15 kr, fynd fynd fynd!!!

Fikade sen med Ann-sofie och det var jätte trevligt att ses, var så längesen! Emma fick en present av Ann-Sofie så det ska bli spännande att se vad det kan vara! 


Måste lägga upp en bild på Emmas nya äckliga hobby...



Sen kom Madde över och hälsade på igår, det tyckte Emma var jättekul!




   



Nu väntar vi på att Once upon a time ska börja, därefter Revenge och sen Up all night, colan står på bordet och en bubbel choklad till det, mums!!!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards