Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 15 januari 2012 21:27

Sen jag fick min Iphone i julklapp så har jag knappt använt datorn. Vilket resulterar i mindre blogginlägg som ni kanske har märkt ni som följer den   


Det går väl i perioder det där med att blogga!Sen sist jag skrev så har jag haft fullt upp. I fredags så var det en sådan dag som jag egentligen inte hade några planer alls men som visade sig bli en intensiv men kul dag! Fick ett samtal från Cia vid 9 på morgonen och frågade om jag var intresserad av att låta Emma bli fotograferad i lite kläder från Moonkids, självklart ville "vi" det! Så jag stressade in i duschen  och fixade och donade och gjorde Emma fin i håret osv och sedan drog vi iväg till Moonkids där det var några barn och fullt ös med fotografering! Kläderna åkte av och på hela tiden och Emma fick ha på sig supersöta kläder!Tyvärr så var inte humöret det bästa på henne så vi får se om det blev några bra bilder som går att använda!Som tack för hjälpen så fick vi välja ut några kläder som de skulle skicka hem på posten, de skulle även maila över bilderna på barnen   Så till hösten kommer Emma kanske synas på bilder på deras hemsida/katalog! Min lilla modell!


Dagen fortsatte i fullt ös med besök som kom och gick, mkt trevligt!

Igår så åkte vi och hälsade på Linnea och Jasmin. Det bjöds på god mat och sen kollade vi på Puss in boots...

Helt ok film men har sett bättre. Katten ska nog inte ha fler egenfilmer utan han är som roligast med en mindre roll i Schrek. Det är iaf min åsikt.


Klockan tickar, ska lägga mig och sova så man är pigg imorgon då jag har 1000 saker att göra! Ibland vill jag ha några fler timmar på dagen!

 






Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards