Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 10 januari 2012 19:41

Har varit dåligt med inlägg på grund av att batteriet till datorn gjorde sitt så vi har varit tvungna till att ha datorn ikopplad med sladd och grejjer och det har typ varit omöjligt att sitta vid datorn när man har en tjej som tycker om att dra i sladdar osv.

Vi var ju sjuka förra veckan, det tog ett par dagar att ta igen sig faktiskt. Men nu är man fit for fight igen!

I torsdags så åkte vi ut till Marmorbyn för att fira Cia och Henkes bröllopsdag!

De var så vackra! Vigseln hade varit på Dufweholms herrgård och på kvällen hade de fest med alla sina vänner. Ingen visste om någonting så det var kul att se allas reaktioner  

Grattis till er!


   


Sedan har vi varit i badhuset med Poyan, Malin och alla barnen förstås!    Blev lagom med 1 timme och mot kvällen så åkte vi hem till dem och käkade pizza (mkt gott!) och sen spelade vi spel en liten stund och man blev påmind hus kass allmänbildning man har! Tur att Håkan och Malin inte var i samma lag (de är i samma liga som de som är med i Vem vet mest typ) haha...Medans jag ja...Vi kan säga så här. Linnea hade svar på en fråga som jag inte hade någon aning om. Hon är 3 år.





Helgen sen var riktigt seg! Det enda jag gjorde på lördan var att baka cupcakes, färdig blandning från Kungsörnen men de blev riktigt goda! La till lite extra vatten för jag tyckte att det blev lite för torrt men resultatet blev supergott och bra!¨

Så det är något jag verkligen rekommenderar!



Städade här för några dagar sedan och jag fick med min lilla hjälpreda på bild när hon "hjälper till"


 








                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Barn är ju så söta när de sover! Mitt lilla smultron troll!




    Nu ska jag kika på tvn och ta fram det onyttiga! 











Av Nina Wikstedt - 10 januari 2012 15:25

Ett stort fint hus att bo i är det jag längtar efter just nu! Ett fast jobb med skulle inte heller sitta fel. 

Har länge längtat efter hus och jag hoppas inte att det kommer dröja många år till innan man får flytta in till ett. 

Så mysigt att ha en liten trädgård där man kan plantera lite och sedan saknar jag det här fria man har när man bor i hus. 


Det här huset vore ju ngt! Drömma kan man men visst kan man (om man drömmer lite) se mig stå där i mitten på verandan och vinka?   Vore ngt va! Haha, nä skulle aldrig orka hålla efter ett sådant hus fast har man råd med ett sådant hus så har man nog råd med "tjänstefolk".

Nä, ett gulligt litet hus duger gott åt mig så det är något jag verkligen längtar efter. 


En syskon till Emma är ju också något man längtar efter och jag hoppas inte att det dröjer alltför länge innan hon blir storasyster     

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards