Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 31 januari 2012 21:32

Barnskor är inte det lättaste att handla tycker jag! Är ju en djungel där ute med olika typer av skor... Eftersom Emma har börjat gå lite nu så tycker jag att det kan vara dags att skaffa sig ett par ordentliga skor som är lätta att gå i. 

Kavat är ju kända för att vara bra, hittade en som just kallas för "lära-gå-sko...



Lite sådär gammalmodig men ändå väldigt charmig! Den står högt upp på listan så vi får se om vi klickar hem dem här under våren till Emma.


  

Av Nina Wikstedt - 31 januari 2012 15:44

Idag har vi varit på Bvc på 1-års kontroll. Emma har gått ner ca 200 gram i vikt så vi ska väga henne på nytt nästa vecka så får vi se vad vågen visar. Sprutan gick bra. Det blev en del tårar men gick över snabbt med lite välling som tröst i väntrummet efteråt. Så nu väger damen ca 9,8 kg och är 75,8 cm lång!


Kompisen Leo var med och de busade järnet vid kanan!



Innan dess så käkade vi lunch på Lilla krog. Både jag och Cia blev besvikna.

Jag tog en lasagne som mer var grötig och smaklös. Cia tog ngn kycklingwok och även den var smaklös.

Men vi tog en vända på stan och kikade runt, är ute efter en ljusgul body men hittade ingen. Någon som vet var man kan hitta en sådan?!


Ska strax ta tag i maten. Linnea, Thomas och Alice kommer över på mat ikväll.

Btw, nu är sommarjobb fixat och klart!!!


 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards