Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Nina Wikstedt - 24 januari 2012 11:02

Igår morse när jag vaknade så skulle jag kolla min fb (typ det första man gör när jag vaknar) skulle logga in på mob men det gick inte! Prövade ca 3 ggr och blev fundersam! Startade upp datorn och försökte logga in på fb men då ploppade det upp en orange ruta där det stod att miitt lösen hade ändrats 22:04 i söndags kväll (låg och sov då)  och så ngn jävla idiot hade då ändrat mitt lösen och loggat in 3 ggr på min fb!

Som tur var så gick det lätt att ändra sitt lösen osv...Men man blir fortfarande lite skraj över att det ska hända igen! 

Nu har jag sett till så att varje gång jag loggar in så får jag ett medd på min hotmail om var och när jag loggar in på fb. Mycket mail blir det men det är det fan värt!

Sökte även på ip adressen i hopp om att se vad det är för mupp som gjort så här men det står att det är på denna ip-adress...Fick nu reda på att det kan vara ngn trojan på datorn (ingen aning om vad det är) men via det så går det kanske att kolla upp vem/var det är som ngn har loggat in på mitt konto!

Så fort jag vet vem det är så ska den jäveln hängas ut med namn!




Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards