Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Nu drar allt igång igen!

Av Nina Wikstedt - 16 januari 2012 11:15

Idag ska jag och Emma iväg till öppna förskolan som startar för terminen, äntligen så har man ngt att göra om dagarna igen! 

Visserligen så har man haft saker att göra iaf men man har fått anstränga sig lite mer för att hitta på saker att göra för att underhålla Emma. Öppna förskolan är enkelt, det är jätte trevligt att prata med andra föräldrar och så får Emma leka lite   Fick även sms om att babysången börjar imorgon men vette tusan om jag vill gå på det...Vi får se hur jag känner imorgon bitti. Emma börjar bli lite väl tung för alla dessa sånger som man ska hålla upp i luften och gunga och snurra och allt vad det nu är! Det blir som ett litet träningspass. Uppdaterar lite med bilder nu också som jag har tagit de senaste veckorna.           Leka med katten är kul!            Mys i vagnen! Lite trångt men det är väl det som gör det mysigt?  


          Nuförtiden så är det tråkigt att sitta i vagnen, roligare att stå då man har mer koll! Likaså när man sitter i matstolen, roligare att stå och äta ist för att sitta...           Kul med besök från Leo!         Leka!


  
























 
 
Johanna

Johanna

13 juni 2012 17:42

Äntligen hittade jag det här inlägget när pusselmattan är med! :)
Vart har du köpt den, kommer du ihåg det? Jag är på jakt efter en sådan till Klara men kan inte hitta någon jag tycker är fin, men denna är ju det!

Kram!

http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards