Alla inlägg den 7 september 2011

Av Nina Wikstedt - 7 september 2011 10:03

Vad härligt det är att bara ta det lugnt om mornarna! Idag är det en sådan dag, extra perfekt är att det är riktigt grått och trist ute så man behöver inte ens dra upp persiennerna  

Skreb jag föresten att jag fått hem min kamera nu? 

Vi var på Media Markt igår och hämtade hem den, fick ut en ny på garantin. De visste inte riktigt vad felet var men skitsamma, nu har jag en bra och fungerande kamera!

Håller på och ska framkalla bilder och upptäckte då i Emmas babybok att det ska vara bild på hennes rum där i också så då har jag fotat det så jag bjuder på en bild    


 

 Är nöjd över rummet nu som Emma har, man kommer ju alltid på små fix men för tillfället får det vara så som det är nu   

Av Nina Wikstedt - 7 september 2011 08:46

Idag var det kämpigt att komma upp känner jag, Emma jollrade  glatt inne i hennes rum så jag hämtade henne till stora sängen och vi myste och jag hoppades att hon skulle somna om men icke! Så jag hasade mig upp  och fixade frulle.

Igår fick jag mail från babysimmet. 26 september så drar det igång! Så kul! 

Lite tjatig har man känt sig då de varit så himla svåra att först få kontakt med och när man väl fått det så har det varit lite segt att få info om start datum osv.

Otäck dröm hade jag inatt också, drömde att en gammal vän som jag inte umgås med idag att han dog hemma hos mig. Han kom hem till mig och visste tydligen att han skulle dö, 24 timmar senare så var han död och innan han dog så pratade jag och den personen om allt, livet, funderingar osv...

Måste gå in på hans fb och kolla så det inte hänt ngt. 

Har det hänt er ibland att ni drömt saker och så händer ngt liknande kort därefter?

För mig har det hänt, dock inte så allvarliga saker som att ngn dött!

Nu ska jag skicka bilder på framkallning, ska även framkalla bilder som man kan sätta in i Emmas babybok.


Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards