Alla inlägg den 17 september 2011

Av Nina Wikstedt - 17 september 2011 19:19

Nu har man blivit lite mer människa. Gick till affären förut och handlade hem lite gott till kvällen. Så jobbigt när man är bakfull för då ser ALLT gott ut och man är sugen på precis allt med! 

Blev en ganska nyttig mat iaf, en plocksallad med lite kräftor, kyckling och fetaost mm...

Sedan lite popcorn och cola  


Håkan drog nyss till Chrille och Malin. Så nu har vi tjejmys här hemma. Emma sitter på golvet och leker med sin sladd som är nya favorit leksaken och kollar på Simpsons.

Jag ska väl snart få i mig min sallad och vänta på att klockan ska bli 21:00 då det börjar en film på 5an...Minns inte vad den heter men bra verkar den vara iaf!

 

Av Nina Wikstedt - 17 september 2011 12:38

Idag är man lite bakis usch usch usch...Man är ju något klenare nuförtiden  

Man känner att hjärnkapaciteten är typ på noll... 

Blir en pizza strax från Primavera, mums! Det slinker alltid lätt ner när man mår lite dåligt  


   Här förfestade vi hos Linkan igår. 


   På Lilla Krog så spelade Olle och co. 

Riktigt duktiga var de! 


Minns ni föresten att jag la upp en bild på en klänning från Lindex som jag ville ha till Emma? Igår så träffade jag mamma på stan och å köpte hon den till Emma  


   Mammas lilla docka!



Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards