Alla inlägg den 21 september 2011

Av Nina Wikstedt - 21 september 2011 15:20

Veckorna går fort fram! Snart är vi inne i oktober. September har verkligen rusat förbi en. Jag börjar längta efter julen med. Någon som är ruggigt gott är en skinksmörgås med varm choklad...Sen ska vi inte tala om all denna goda julmat...Köttbullar, skinka, jansson mm...


Idag har man mest varit ute, trots vädret! 

Gick över till Cia och släpade med dem ner på stan för en fika och sedan hemåt igen. Snart kommer Madde över med en kebabtallrik, smarrigt! Därefter dans i E-tuna ikväll. 

Lite mer taggad nu är man iaf än imorse.


Har skrivit det förr men tycker verkligen hösten är jätte mysig med det växlande vädret, höra reget smattra mot fönstret, alla fina färger som blir på träden osv...

 

Av Nina Wikstedt - 21 september 2011 09:21

Blev av någon anledning sugen på kaffe latte igår och kom på att någon lärt mig att det är ganska enkelt! Man kokar upp vanligt kaffe. Sedan tar man 1 dl mjölk som man vispar lite snabbt så det blir skummigt och sedan häller man i det i kaffet. Det blir riktigt smarrigt och lite kanel på toppen så blir det succe!


Annars vet jag inte riktigt vad som hände roch sker idag. Har inte lust att ta mig ut direkt heller. Någon som kanske vill komma över på fika?   

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards