Alla inlägg den 19 september 2011

Av Nina Wikstedt - 19 september 2011 09:21

Äntligen ny vecka!  Gillar vardagarna, lite mer fart och det händer lite mer. Helgen, visst det är då man kan hitta på saker och Håkan är ledig osv och det är självklart kanon! 

Imorse när jag drog upp persiennerna så  blev jag inte bitter som många blir när det är grått och regningt ute. Jag fick ett leende och på ngt sätt så blir jag lugn när det är så här. Känner ingen tidspress på saker utan tar en sak i taget (annars är det 3 bollar i luften ungfr) 

Så morgonen här har varit lugn, Emma sover nu och jag har nyss vikt lite tvätt och springer ner till tvättstugan lite då och då. Ska snart käka lite risgrynsgröt så håller man sig hela dagen. 

Här hemma har vi nu börjat kolla på Harry Potter filmerna. Har bara sett 2 st men nu ska vi plöja igenom alla filmerna är tanken. 



Någon mer som ska till Pingstkyrkan imorgon och lyssna på Emma Jangestig kl 18:30?

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards