Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nina Wikstedt - 16 september 2011 15:42

Imorse så tog vi oss mot badhuset och barnen var på riktigt gott humör!


   Det var riktigt fint höstväder imorse så Emma var riktigt påpälsad med fleecebyxor, jacka, mössa osv...Ett projekt i sig att ta sig ut!

Men kul att åka buss iaf!


 

Bada är skoj! 


 

Efteråt blev det en fika i bowlinghallen och därefter tog vi en promenad mot stan och sedan hem för att fixa med mat osv...

Men det kändes riktigt bra att barnen uppskattade badhuset osv! 

Ikväll är det party med Mita! 

Av Nina Wikstedt - 16 september 2011 08:58

Snart beger vi oss till badhuset med Cia och Leo. Ska bli superkul! Väskan är packad med allt möjligt som är bra att ha med sig. Jag hoppas Emma tycker det är kul med bahuset men det tror jag för vilken unge diggar inte badhuset?!


Föresten, blev lite förvånad imorse...Emma fick spagetti med köttfärssås igår vid 17 tiden sen åt hon inte mer på kvällen, inte ens sitt mål för natten och trodde faktiskt då att hon skulle vakna under natten för att äta men nej...Sen när jag ska ge henne gröt på morgonen så verkar hon inte särskilt intresserad...Man får liksom "bråka" med maten nu känns det som...Har varit så de senaste dagarna, jag antar att det är en period i hennes utveckling men man känner sig lite matt då man tycker att man hade så bra rutiner och allt var så bra och så är det inte på samma sätt längre. Hon är ju fortfarande lätt att ha att göra med ja...Ni kanske förstår vad jag menar?


Fortsätta packandet och sedan dra iväg! Lägger upp lite bilder sen!   


Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards