Alla inlägg den 20 september 2011

Av Nina Wikstedt - 20 september 2011 19:41

Ringde till f-kassan tidigare idag för att fixa min föräldrapenning eftersom det krånglade på nätet.

För första gången så blir jag imponerad av dem! Telefonkön var helt ok, fick vänta kanske 3 min sedan var bemötandet skitbra! Fick mycket bra hjälp och är inte annat än supernöjd! Hur ofta kan man säga det om f-kassan?! 


Snart ska vi kolla på Harry Potter, fången från Azkaban. Har aldrig gett Harry Potter en chans förut men nu när man kikar p ådem (i brist p åannat bra) så är det faktiskt helt ok!




Av Nina Wikstedt - 20 september 2011 12:46

Kom nyss hem från stan. På fm var det babysång. Först var Emma lite blyg men det gick över sen när sången började. Sedan tog vi en sväng på stan med Cecilia och Leo. Handlade hem en pyjamas till Emma. Det är ju lite kyligare nu och lite skönare att mysa in sig i en långärmad pyjamas än en med korta ärmar. 

 

Denna blev det från Lindex för 99 kr. 

Handlade sedan på coop och gick därefter hem. 

Nu sitter jag här i soffan och bara är medans Emma sover.

Hon är helt slut nu efter sång och promenad  


 



Av Nina Wikstedt - 20 september 2011 09:04

Vad jag trivs med tillvaron för tillfället! Har visserligen lite för mkt att göra och jag försöker att inte boka upp mig på saker men det ploppar liksom bara upp. 

Igår hade jag nästan inga planer alls och det slutar med att jag hade fullt upp hela dagen iaf!  


Igår fick jag föresten hem mitt Lindex kort och fick då även lite rabatt   Det gillar vi, har hittat en tjock fleeceoveroll där man kan vika in vid fötterna osv om ni förstår vad jag menar? Kanske man ska införskaffa sig...


   Denna vill jag ha, men jag känner mig så kluven över vad man ska köpa till Emma nu när det blir vinter. Vi ska skaffa oss en åkpåse, och den är ju ganska varm men hon behöver ju fortfarande varma kläder på sig under och kan detta bli lite too much? 


Hur ska ni klä era små i vinter?



Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards