Alla inlägg den 11 september 2011

Av Nina Wikstedt - 11 september 2011 20:22

Idag har jag varit riktigt seg! Var helt ok i fm, tog en promenix sen efter lunch bort till Willys och handlade hem lite barnmatsburkar osv. Sedan började såklart att regna så vi stannade till på Maxi och tog en french hot dog.

När jag kom hem blev jag skitseg! Skulle ha städat men det får jag ta tag i imorgon ist. 


Ja, den här dagen blev ganska seg och trist. Ska kika lite på tv nu under kvällen. 5an har premiär på ngt nytt humorprogram ikväll. 

Av Nina Wikstedt - 11 september 2011 10:27

Det var då ett jävla tjat om det där bröllopet tänker kanske ni som läser  

Men jag måste iaf berätta hur gårdagen var.

Vi kom dit i perfekt tid, ca 15 min innan vigseln. Vi kände oss lite lost då vi inte känner så många där men slöt ihop oss med en vän till Claes.

Vigseln var superfin! Emma skötte sig helt exemplariskt!  En tjej sjöng otroligt vackra sånger och det blev lite blött i ögat hehe...

Claes och Johanna såg så lyckliga ut där framme i altaret. Fick inte superbra bilder men den här är så fin när dom tittar på varandra. 


 

Efter bröllopet skulle vi åka till en bygdegård, tog ju sin lilla tid att hitta dig då vi körde fel ett par ggr. 


   Här hade vi precis kastat ris och rosblad på dem  


   

   En ruggigt god bröllopstårta!


Supergod mat fick vi också, till förrätt så bjöds det på Kräftbakelse på kavringbotten med sallad, vinegrette, citron och toast Melba.

Varmrätten var Oxfile som serverades med rödvinssås, legymer och klyftpotatis.

Efterätten var chokladtårta med vispgrädde och färska bär.


De hade även lagt ner tiden att skriva ner ngt litet om varje person i bröllopsprogrammet. På Håkan stod det brudgummens vän och sambo med Nina. Gillar hårdrock och tv-spel. 

På mig stod det brudgummens vän. Har ett stort kattintresse och älskar smörgåsbord. Vad jag skrattade när jag läste det sista haha...

Claes kan inte fatta att jag älskar mat osv men inte går upp i vikt!


Vid 23:30 kände vi att det var dags att röra sig hemåt, vi kollade såklart på första dansen och sedan tackade vi för oss. Ett jätte vackert bröllop och riktigt lyckat!


Nu ska vi kika på Warehouse 13 här hemma och sedan ta tag i hemmet lite. 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards