Alla inlägg den 15 september 2011

Av Nina Wikstedt - 15 september 2011 18:23

Idag har Mita varit på besök. Vi drack kaffe och mumsade i oss bullar. Därefter så gick vi till sjukhusparken med Emma och gungade lite med henne och sedan la vi henne i ja...jag vet inte riktigt vad den heter men typ som en gunga fast man kan logga i den...Ser ut som en korg typ.


Där somnade damen iaf  


   


   Gunga var skoj! 


Snart ska jag börja med middagen, ska göra pannkakor och skulle börja med det förut men då var mjölet slut, SÅKLART! 

Orkar inte ta mig ut heller så Håkan får handla hem det när han slutat träningen.

Av Nina Wikstedt - 15 september 2011 12:35

Jag är så förbannat bra eftersom jag redan är färdig med planerandet av vad alla ska få i julklapp. Nästan alla iaf. Till sambon vet jag inte vad man ska hitta på. När man har varit tillsamans i några år så  har man liksom köpt allt till varandra. Iaf dom här standars sakerna som parym, smycke, kallingar osv osv...

Någon ska har några förslag?  


När man ändå pratar om julen så börjar man längta lite smått nu. Ska bli spännande med Emmas första jul. Fick föresten mail från Jotex idag, de har redan börjat med försäljning av julgardiner osv...Vi har inget pynt här hemma eftersom vi tidigare inte varit så intresserade av julpynt men nu vill man ju ha det här julmyset när man har barn. Så jag klickade på gardiner, duk osv...Det drar iväg! Tror fan jag skiter i gardiner i år och satsar på en ordentlig julgran ist!


Blev en snabb sväng på stan förut, handlade hem lite basvaror och sedan hem igen. Städade lite snabbt och sedan var det lunch dags för Emma trodde jag men hon ville sova ist så vi får se om hon vill ha lite lunch nu ist.

Snart kommer Marita hit, ska höra med henne om hon vill gå en sväng till sjukhusparken och gunga lite    

Av Nina Wikstedt - 15 september 2011 08:32

Fördelar


  • Mörkt
  • Man kan ha en massa tända ljus
  • Varmt bad
  • Mysiga tröjor
Nackdelar
  • Kallt och blåsigt
  • Klä på sig lager på lager
  • Trött 
Fler fördelar än nackdelar iaf   Fast jag tycker att alla årstider har sin charm förutsom slaskperioden då. Där finns det inget som är charmigt, mysigt eller något sådant. Det är bara blött och kallt!
   Lek med pappa är skoj  
      
   Lite trött men fin tjej så här på morgonen. Emma fick nyss sin gröt men sitter här och är lite smågnällig så hon ska få sig lite välling så kanske vi blir på bättre humör   

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards