Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Bröllop idag!

Av Nina Wikstedt - 10 september 2011 09:11

Idag ska Claes och Johanna blir man och hustru, som man har väntat på det här bröllopet. Fick reda på det i början av förra sommaren och då var det ju en evighet hit! Hade lilla Emma i magen och hon var ju pytteliten där och man tänkte att man kommer ha en liten bebis nästa höst och började redan där tänka på allt sött som finns att ta på de små  


Nu är man som sagt här och man kan väl inte ens ana hur nervösa de blivande prudparet är! Tror det kommer bli ett kanon bröllop, dels för att Johanna är präst och har koll på läget och dessutom så har de planerat detta så länge nu. Kan inte bli annat än perfekt!


Nu under morgonen så har vi inte gjort så mkt. Jag gick och la mig på soffan i natt då jag först inte kunde sova för grannarna hade fest och det var ett jäkla liv till 4 på morgonen. Sedan kom Håkan hem efter en blöt kväll på krogen och la sig och sov och snarkade som aldrig förr, försökte knuffa lite på hoonm men jag fick inget gensvar så då tog jag täcke och kudde och la mig på soffan lite surt!!!


Men inte mycket att göra åt! Morgonen här hemma har spenderats med att kolla på Pingu, mkt uppskattat av lilldamen  


  

 
 
Ingen bild

Nicole

10 september 2011 11:56

Haha ja snarkande man vet ja hur de är att stå åt med xD Som tur var har vi inga festgrannar däremot, eller ju en kille som är typ i vår ålder men dom festar aldrig hemma hos honom men vi ser ibland hur han kommer hem framåt lunchtid och ser helt död ut xD jävlar gammal och mogen man känner sig då :P

Ha så kul på bröllopet och hälsa brudparet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Ovido - Quiz & Flashcards